HTML

King_OF_Athens

Az athénba látogató fiatalok, dikákok részére egyfajta utikalauznak szánom, amit a boltokban nem lehet megkapni. De főleg Erasmus-os halgatóknk.

Friss topikok

  • Tamiko: @kanaal: Gina már elküldött nekem néhány fasza linket. Jó kis kedvcsináló. Remélem otthon minden o... (2009.10.29. 19:46) Life tastes good
  • Tamiko: @kanaal: Már rég voltam ennyire ésszel pajti:D:D (2009.10.03. 10:10) Az első három nap

Linkblog

Life tastes good

2009.10.14. 23:43 Tamiko

A minap elkezdett eső, erre az albánok elkeztek rohangáli, bokrokból eldugott hátizsákokat szedtek elő, majd rájöttem, hogy fel vannak készülve arra, hogy ha elkezd esni az eső, elkezdenk esernyőt árulni. Van a másik fajta, akik a lámpáknál állnak és az autók szélvédőit mossák. Sok van belőlük itt és mind ronda kinézetű egyed(valszeg albánok). A suliban a folyosón végig padok vannak, de nem ám valami műanyagok. A lábak téglából vannak megépítve, és spéci(talán műmárvány) lapokkal lefedve. Kb 4 büfé van, hogy senki ne szenvedjen hiányt frappéban. Az elő konzultációmon a professzorom(50-60  körüli nő)elővette a kis csomagját és elkezdett cigit tekerni. Nehéz volt megállni hogy ne röhögjem el magam(bár ezt lehet h már írtam).

Elmondhatom, hogy eddig több buliban voltam mint ahány órán. Minden nap járok suliba, de nagyrészt csak kajálni, meg megpróbálni elintézni, hogy legyen órám. Ediig csak egy konzultáció és egy görög óra volt. Itt nem sietik el a dolgokat, és senki nem vág semmit. Szombaton voltam egy hattalmas poppon. Egy tető volt a helyszín. Kb 40-50 ember, kényelmesen elfértünk, mindneki ittasodásban, ahány ember annyi nemzetiség. Rentgeteg új embert megismetem. Még magyarokkal is találkoztam. Utána olyan 2 körül elmentünk valami ingyenes buliba. A helyszín egy erdő volt a városban valahol(tudni kell hogy itt sokhelyen van erdő, park, hegy, stb. csakúgy a városban random), mint kiderült reggie party. Mindenki mokkolt, még a színpadon az előadók is. Nagyon hippi feelingje volt. Csak kb 6-8 sört ittam, így végig képben voltam. Megcsapott az élet-flash elég keményen. A tegnapi buli sem volt egyszerű. Egy kecóban voltunk alapozni, 9 envoltunk, abból 6an spanyolok. Ők együtt laknak ott. volt kb 6-7 üveg rövid... Én Christopher-rel mentem, őt vmelyik buliban ismertem meg. Nagyon lazák a spanyolok. A metrón már a söfőr jött szólni, h kuss vagy szálljunk le. Előjött belőlük a spanyol drukkervér. Fociőrültek. Mikor mentünk fel a metróból, látuk h az őr már szólt, hogy érkezünk. Megérkeztünk a bulihelyre, és kinnt legalább akkora buli volt, mint bent. Kb  4re érhettem haza. Gyalog indultam de végül inkább leintettem egy taxit. Zajlik az élet keményen. Imádom ezt a helyet, de nem jobban mint az otthoni barátaimat. Mind Pest, mind Tata.Igen, valószínűleg ez neked is szól, aki most ezt olvasod:D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tomikathens.blog.hu/api/trackback/id/tr351450993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kanaal 2009.10.15. 19:45:38

kezdelek nem kedvelni :) :) :)

kanaal 2009.10.15. 20:47:41

ja, hogy azért érezd hogy itthon sem volt szar, egy kis nyári összefoglaló :)
csak rólad nincs sok kép :) :)

videa.hu/videok/vicces/2009-nyar-KykG10hsSnRshRCV

Tamiko 2009.10.29. 19:46:07

@kanaal: Gina már elküldött nekem néhány fasza linket. Jó kis kedvcsináló. Remélem otthon minden ok. Ha hazaérek akkor egy hattalmas buli. Csók barátaim!
süti beállítások módosítása